Pielęgnacja

Zdrowa dieta na włosy

Mar 16, 2016 przez

Piękne, zdrowe i mocne włosy to marzenie każdej z nas. Możecie je wzmocnić, stosując odpowiednie preparaty do ich pielęgnacji. Jeśli chcecie wzmocnić je od wewnątrz, odpowiednia dieta na włosy może Wam pomóc.

Hairvity dieta na włosy

Stres, ciągły pośpiech, niewłaściwa dieta – to czynniki, które negatywnie wpływają na kondycję włosów. Wydajemy gigantyczne kwoty na kosmetyki, magiczne substancje czy domowe sposoby zapobiegające wypadaniu włosów. Czasami jednak wystarczy wprowadzić odpowiednią dietę na włosy, regularne posiłki, by móc cieszyć się bujną czupryną.

Włosy zbudowane są z białka i składników mineralnych. Jeśli zaczyna ich brakować, wtedy stają się słabe, łamliwe, pozbawione błysku. Nadmiar niektórych składników również wpływa niekorzystnie na włosy. Żeby Wasza dieta na włosy była korzystniejsza, starajcie się ograniczyć: cukier, banany, winogrona, białe pieczywo, nadmierne spożywanie szpinaku, botwinki, szczawiu i rabarbaru (zawarte w nich szczawiany utrudniają przyswajania cynku, magnezu i wapnia), spożywanie fast food’ów, potraw smażonych i wędzonych, picie mocnej herbaty, kawy i alkoholu.

Suplementacja na włosy

Dieta na włosy powinna zawierać składniki mineralne, tj.: cynk, krzem, żelazo i miedź. Codziennie jedzcie migdały, orzechy, pestki słonecznika lub dyni, rzodkiewkę, selera, kalarepę, żółtko, suszone morele, brokuły, kaszę gryczaną i jaglaną, fasolkę szparagową, kaczkę, cielęcinę, wołowinę, kakao. Również drożdże piwne, które są bogate w biotynę, białko, witaminę B5, poprawią kondycję włosów i zahamują ich wypadanie.

W diecie na włosy ważne jest też spożywanie produktów bogatych w witaminy: A, E, z grupy B, C, D, H, selen, siarkę, jod, kwasy omega. Zajadajcie świeże warzywa i owoce (brukselkę, natkę pietruszki, sałatę, marchew, żółtą i pomarańczową paprykę, soczewicę, borówki, jeżyny, pomarańcze, truskawki, kiwi, rodzynki), oliwę z oliwek, ostrygi, jogurt grecki.
Również ryby zawierają składniki, które są bardzo korzystne dla włosów. Do diety na włosy wprowadźcie ryby morskie: łososia, makrelę, śledzie, szproty, tuńczyka czy halibuta.

Pamiętajcie też, by odpowiednio nawadniać organizm. Pijcie 1,5-2 litrów płynów dziennie.

Dieta na włosy: Suplementacja

Osoby, które dużo pracują i nie zawsze udaje się im zastosować odpowiednią dietę na włosy, mogą wspomóc się, zażywając witaminy na włosy lub suplementy diety. Jednym z nich jest preparat Hairvity, którego specjalnie wyselekcjonowany skład sprawia, że włosy są silniejsze, mniej wypadają i szybciej rosną. W swoim składzie m.in. ma witaminy, kolagen, aminokwasy, siarkę, biotynę, ekstrakt ze skrzypu polnego, kwas pantotenowy. Dzięki temu suplementowi diety, Wasze włosy będą piękne, zdrowe, bardziej elastyczne i lśniące.

Racjonalna, zbilansowana dieta na włosy pomoże Ci wzmocnić je od wewnątrz i uzyskać bujną czuprynę.

 

<